tiistai 2. joulukuuta 2014

Ministi pikkujouluja

Miniystävien pikkujoulutapaamisia on osunut useampi tälle vuodelle 
ja vaihdoissa pikku paketeista on löytynyt ihania tavaroita.

Viimeisimpänä meillä oli eilen Järvenpään Miniryhmän joulutapaaminen.



Vaihdoimme minipaketit ja minulle osui Terhin tekemät ihanat pitsityöt.

Minä laitoin Janinan pakettiin pellillisen karjalanpiirakoita, 
rikkoutuneen kananmunan ja  pinkin pannualusen/koristeen.

Glögin juonnin ja herkuttelun lomassa 
sain tehtyä pienet kuusiasetelmat.


Sunnuntaina Hämeenlinnassa Marian kurssilla 
tein himmelin -olipas urakka.


Lupasi Marialle kokeilla vielä toisen himmelin, 
kun hän antoi minulle sellaisen pienen pujotteluvälineen. 
Saa nähdä milloin se valmistuu :)

Vaihdoimme sielläkin minipaketit 
ja minä sain Sinikalta 2015 Vuosikalenteri-pyyhkeen. 
Tuo ministys-tulostus ei minulla onnistu 
ja vielä nykyaikaa -ihan nappiin meni tämäkin paketti!

Ihana hopeavati on Teijalta ostettu.

Minä paketoin lintulaudan, vaahtokarkkitötterön, termoskannun 
ja rikkoutuneen kananmunan -unohtui kuvan otto... 
ja saajan nimeäkään en muista...

Pari viikkoa sitten kokoontui 
Päijät-Hämeen Nukkekotiharrastajien hallitus pikkujoulukokoukseen
 ja sinne minä paketoin ison vaahtokarkkitötterön 
ja sain vaihdossa Rikulta pyykinpesuvälineitä 
-pulsattorikoneen ja saavin pesuaineineen!


Vähän jäi vaivaamaan 
-olisi jotain muutakin pitänyt laittaa omaan pakettiini...

Nyt ollaan juhlat juhlittu
ja keskitytään joulukalenteriluukkujen 
ihanaan maailmaan!

PS. Ihan joka päivä en ehdi postaamaan, mutta
vähintää viikoittain laitan kuvia...



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti